تبلیغ مصرف‌گرایی نباشه

پست امروز به گزارش خریدای چندماه اخیرم اختصاص داره. هم دخترونه است و هم به مد ارتباط داره و در نتیجه با عنوان این وبلاگ هماهنگی کاملی داره:

  1. کفش پاشنه بلند: من معمولا تنهایی می‌رم خرید. اینجوری خیلی راحت‌ترم. چون اصولا سخت چیزی رو می‌پسندم و اگه کسی باهام باشه، اولا معذب می‌شم که زودتر یه چیزی بخرم و دوما باید سلیقه‌ اون رو هم در نظر بگیرم. برای کفش هم تنها رفته بودم ولی جواب نداد، چون هیچکدوم از کفشایی که می‌پوشیدم به نظرم زشت یا قشنگ نمیومد. این شد که از خواهرم مدد جستم. آخرش یه کفش مشکی پاشنه سه سانت خریدم که نوکش تیزه. من حواسم بود که کفشم بند دور مج نداشته باشه (جون پا رو چاق نشون می‌ده). این یکی بند داره ولی قابل جدا شدنه.
  2. مانتوی مجلسی: عرضم به حضورتون که من 99 درصد مانتوهام و کلا لباسام انقدر ساده است که راحت می‌تونم با همون لباسای مهمونیم برم سرکار یا دانشگاه. این بار رفته بودم یه مانتوی خفن بخرم اصلا شبیه من نباشه. حتی قصدم این بود حتی‌الامکان مانتوی جلوباز بخرم ولی با تمام تلاش‌هام آخرش یه مانتوی نسبتا ساده برگشتم خونه. تنها چیزهایی که از سادگی درش میاره یکی رنگشه (لیمویی) و یکی هم یک لایه اضافه چین دار که روی آستینش داره.
  3. شلوار پارچه‌ای: این از اون چیزهایی بود که سال‌ها تو فکر خریدش بودم ولی به دو دلیل به تعویق افتاده بود: اولا اینکه ضروری نبود و منم که همیشه بی‌پول بودم. دوما اینکه پوشیدن شلوار پارچه‌ای سخته و با هر کفش و مانتویی ست نمی‌شه. در نهایت چندوقت پیش که رفته بودم خرید، تو یه مغازه شلوار پارچه‌ای‌های خوبی دیدم که دوتاشو امتحان کردم. اولی کرم بود، قدش تا روی مچ و یه چاک کوچیک هم داشت. دومی طوسی، قدش تا روی کفش و پاچه‌اش هم از قبلی آزادتر بود. من دومی رو انتخاب کردم. الانم منتظرم یه مهمونی پیش بیاد تا افتتاحش کنم.
  4. پیراهن: چند وقت بود دلم یک پیراهن نخی و خنک برای توی خونه می‌خواست که وقتی هلاک گرما از سرکار می‌رسم مجبور نباشم تیشرت و شلوار بپوشم. این شد که در یک روز خوشحال (روز خوشحال روزیه که فرداش تعطیل باشه)، رفتم و یک پیراهن بلند گل‌گلی خریدم که کش کمرش زیر سینه تعبیه شده و بگی نگی آدمو شبیه حامله‌ها می کنه :)

    من این وبلاگو باز کردم که راحت توش چیزمیزای الکی بنویسم ولی انگار روم نمی‌شه و اکثر نوشته‌هام تا به حال جدی بوده. نوشتن این پست هم از همه قبلی‌ها بیشتر طول کشید.
۰ نظر لایک ۰
آخرین مطالب
تبلیغ مصرف‌گرایی نباشه
حتی سبزی پاک کردن
قدرت درونگراها
چگونه ترس از خوب نبودن باعث هیچی نبودن می‌شود؟
دیگه دست من نیست بستگی داره به تو
در ستایش دلدادگان و پدر
این همه سخت بودن بد است مرد حسابی
واقعی بخند
چرا کاربران چهره‌ی دختر گریزمن رو پوشوندند؟ درسی از جام جهانی برای حریم خصوصی کودکان
رویاتو دنبال کن ولی ...
موضوعات
من چگونه من شدم
آرشیو مطالب
شهریور ۱۳۹۸ ( ۱ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۲ )
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان